خط مشی سانلی ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ تست رادکام پشتیبانی و ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان پشتیبان ما، در تحقق اهداف شرکت، کارکنان دلسوز، متعد و آموزش دیده می باشند. 1- جلب رضایت مشتری از طریق درک و تامین الزامات مربوط به محصول و نیازهای کمی و کیفی از جمله تحویل به موقع محصول و خدمات پس از فروش مناسب. 2- اشاعه فرهنگ کار با کیفیت و ارتقاء سطح دانش و مهارت نیروی انسانی به عنوان با ارزشترین سرمایه شرکت از طریق آموزش و ایجاد محیط ایمن و مناسب کاری. 3- تلاش گروهی برای صرفه جویی در منابع ( استفاده بهینه از منابع )، بهبود مستمر، کاهش ضایعات و رسیدن به ضایعات صفر و افزایش اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت. 4- اصلاح روش های مدیریتی و تولیدی شرکت در جهت افزایش سطح کیفی محصولات و افزایش بهره وری شرکت. میانگین امتیاز کاربران: 0.0 (0 رای) 12345 امتیاز 12345 ایمیل را وارد کنید ایمیل نمایش داده شود. تعداد کاراکتر باقیمانده: 500 نظر خود را وارد کنید بازخوانی بازخوانی پس از انتشار این نظر، به من اطلاع داده شود. ارسال