خط مشی سانلی

 ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
خط مشی سانلی
تست رادکام
پشتیبانی و ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان

پشتیبان ما، در تحقق اهداف شرکت، کارکنان دلسوز، متعد و آموزش دیده می باشند.

1- جلب رضایت مشتری از طریق درک و تامین الزامات مربوط به محصول و نیازهای کمی و کیفی از جمله تحویل به موقع محصول و خدمات پس از فروش مناسب.

2- اشاعه فرهنگ کار با کیفیت و ارتقاء سطح دانش و مهارت نیروی انسانی به عنوان با ارزشترین سرمایه شرکت از طریق آموزش و ایجاد محیط ایمن و مناسب کاری.

3- تلاش گروهی برای صرفه جویی در منابع ( استفاده بهینه از منابع )، بهبود مستمر، کاهش ضایعات و رسیدن به ضایعات صفر و افزایش اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت.

4- اصلاح روش های مدیریتی و تولیدی شرکت در جهت افزایش سطح کیفی محصولات و افزایش بهره وری شرکت.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید