بایگانی مقالات

شامل

بایگانی 1401

فروردین (8)

مطالعه شاخص های موثر بر صادرات محصولات مبلمان چوبی در کشور

میزان اهمیت شاخص های اصلی با روش دلفی تعیین و با در نظر گرفتن کلیه الزامات روش طیف لیکرت بدون اعمال و با اعمال ضرایب اهمیت نسبی هر شاخص، رتبه بندی نهایی شاخص های موثر بر صادرات محصولات مبلمان چوبی انجام پذیرفت. نتایج نشان دادند که علی رغم یافته های بسیاری از محققین، شاخص های دانش و مدیریت، حمایت های دولت از تولید کنندگان داخلی و نوآوری در زمینه های مختلف فن آوری تولید، بسته بندی، طراحی محصول و غیره به ترتیب در الویت اهمیت قرار دارند. شاخص های نیروی انسانی، مزیت رقابت نسبی، اقتصادی (هزینه ای)، مواد اولیه و محصول نهایی، و محدودیت های محیطی که نشان دهنده عوامل غیرقابل کنترل هستند، به ترتیب در درجات بعدی اهمیت قرار دارند. بنابراین ملاحظه می گردد که دلایل عمده عدم توفیق در صادرات مبلمان چوبی و از دست دادن بازار های منطقه ای به نفع کشور هایی از قبیل چین و ترکیه ریشه در عواملی غیر از کمبود مواد اولیه و ساختار های تولید داشته و نتیجه گیری می شود که توجه بیشتر به استفاده از مدیران دانش محور، ارایه آموزش های کاربردی، حمایت جدی دولت از صادر کنندگان و تولید کنندگان داخلی و ضرورت نوآوری در زمینه های مختلف، بسیار ضروری می باشد. یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱

 

مطالعه شاخص های موثر بر صادرات محصولات مبلمان چوبی در کشور

میزان اهمیت شاخص های اصلی با روش دلفی تعیین و با در نظر گرفتن کلیه الزامات روش طیف لیکرت بدون اعمال و با اعمال ضرایب اهمیت نسبی هر شاخص، رتبه بندی نهایی شاخص های موثر بر صادرات محصولات مبلمان چوبی انجام پذیرفت. نتایج نشان دادند که علی رغم یافته های بسیاری از محققین، شاخص های دانش و مدیریت، حمایت های دولت از تولید کنندگان داخلی و نوآوری در زمینه های مختلف فن آوری تولید، بسته بندی، طراحی محصول و غیره به ترتیب در الویت اهمیت قرار دارند. شاخص های نیروی انسانی، مزیت رقابت نسبی، اقتصادی (هزینه ای)، مواد اولیه و محصول نهایی، و محدودیت های محیطی که نشان دهنده عوامل غیرقابل کنترل هستند، به ترتیب در درجات بعدی اهمیت قرار دارند. بنابراین ملاحظه می گردد که دلایل عمده عدم توفیق در صادرات مبلمان چوبی و از دست دادن بازار های منطقه ای به نفع کشور هایی از قبیل چین و ترکیه ریشه در عواملی غیر از کمبود مواد اولیه و ساختار های تولید داشته و نتیجه گیری می شود که توجه بیشتر به استفاده از مدیران دانش محور، ارایه آموزش های کاربردی، حمایت جدی دولت از صادر کنندگان و تولید کنندگان داخلی و ضرورت نوآوری در زمینه های مختلف، بسیار ضروری می باشد. یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱

 

مطالعه شاخص های موثر بر صادرات محصولات مبلمان چوبی در کشور

میزان اهمیت شاخص های اصلی با روش دلفی تعیین و با در نظر گرفتن کلیه الزامات روش طیف لیکرت بدون اعمال و با اعمال ضرایب اهمیت نسبی هر شاخص، رتبه بندی نهایی شاخص های موثر بر صادرات محصولات مبلمان چوبی انجام پذیرفت. نتایج نشان دادند که علی رغم یافته های بسیاری از محققین، شاخص های دانش و مدیریت، حمایت های دولت از تولید کنندگان داخلی و نوآوری در زمینه های مختلف فن آوری تولید، بسته بندی، طراحی محصول و غیره به ترتیب در الویت اهمیت قرار دارند. شاخص های نیروی انسانی، مزیت رقابت نسبی، اقتصادی (هزینه ای)، مواد اولیه و محصول نهایی، و محدودیت های محیطی که نشان دهنده عوامل غیرقابل کنترل هستند، به ترتیب در درجات بعدی اهمیت قرار دارند. بنابراین ملاحظه می گردد که دلایل عمده عدم توفیق در صادرات مبلمان چوبی و از دست دادن بازار های منطقه ای به نفع کشور هایی از قبیل چین و ترکیه ریشه در عواملی غیر از کمبود مواد اولیه و ساختار های تولید داشته و نتیجه گیری می شود که توجه بیشتر به استفاده از مدیران دانش محور، ارایه آموزش های کاربردی، حمایت جدی دولت از صادر کنندگان و تولید کنندگان داخلی و ضرورت نوآوری در زمینه های مختلف، بسیار ضروری می باشد. یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱

 

مطالعه شاخص های موثر بر صادرات محصولات مبلمان چوبی در کشور

میزان اهمیت شاخص های اصلی با روش دلفی تعیین و با در نظر گرفتن کلیه الزامات روش طیف لیکرت بدون اعمال و با اعمال ضرایب اهمیت نسبی هر شاخص، رتبه بندی نهایی شاخص های موثر بر صادرات محصولات مبلمان چوبی انجام پذیرفت. نتایج نشان دادند که علی رغم یافته های بسیاری از محققین، شاخص های دانش و مدیریت، حمایت های دولت از تولید کنندگان داخلی و نوآوری در زمینه های مختلف فن آوری تولید، بسته بندی، طراحی محصول و غیره به ترتیب در الویت اهمیت قرار دارند. شاخص های نیروی انسانی، مزیت رقابت نسبی، اقتصادی (هزینه ای)، مواد اولیه و محصول نهایی، و محدودیت های محیطی که نشان دهنده عوامل غیرقابل کنترل هستند، به ترتیب در درجات بعدی اهمیت قرار دارند. بنابراین ملاحظه می گردد که دلایل عمده عدم توفیق در صادرات مبلمان چوبی و از دست دادن بازار های منطقه ای به نفع کشور هایی از قبیل چین و ترکیه ریشه در عواملی غیر از کمبود مواد اولیه و ساختار های تولید داشته و نتیجه گیری می شود که توجه بیشتر به استفاده از مدیران دانش محور، ارایه آموزش های کاربردی، حمایت جدی دولت از صادر کنندگان و تولید کنندگان داخلی و ضرورت نوآوری در زمینه های مختلف، بسیار ضروری می باشد. یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱

 

مطالعه شاخص های موثر بر صادرات محصولات مبلمان چوبی در کشور

میزان اهمیت شاخص های اصلی با روش دلفی تعیین و با در نظر گرفتن کلیه الزامات روش طیف لیکرت بدون اعمال و با اعمال ضرایب اهمیت نسبی هر شاخص، رتبه بندی نهایی شاخص های موثر بر صادرات محصولات مبلمان چوبی انجام پذیرفت. نتایج نشان دادند که علی رغم یافته های بسیاری از محققین، شاخص های دانش و مدیریت، حمایت های دولت از تولید کنندگان داخلی و نوآوری در زمینه های مختلف فن آوری تولید، بسته بندی، طراحی محصول و غیره به ترتیب در الویت اهمیت قرار دارند. شاخص های نیروی انسانی، مزیت رقابت نسبی، اقتصادی (هزینه ای)، مواد اولیه و محصول نهایی، و محدودیت های محیطی که نشان دهنده عوامل غیرقابل کنترل هستند، به ترتیب در درجات بعدی اهمیت قرار دارند. بنابراین ملاحظه می گردد که دلایل عمده عدم توفیق در صادرات مبلمان چوبی و از دست دادن بازار های منطقه ای به نفع کشور هایی از قبیل چین و ترکیه ریشه در عواملی غیر از کمبود مواد اولیه و ساختار های تولید داشته و نتیجه گیری می شود که توجه بیشتر به استفاده از مدیران دانش محور، ارایه آموزش های کاربردی، حمایت جدی دولت از صادر کنندگان و تولید کنندگان داخلی و ضرورت نوآوری در زمینه های مختلف، بسیار ضروری می باشد. یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱

 

مطالعه شاخص های موثر بر صادرات محصولات مبلمان چوبی در کشور

میزان اهمیت شاخص های اصلی با روش دلفی تعیین و با در نظر گرفتن کلیه الزامات روش طیف لیکرت بدون اعمال و با اعمال ضرایب اهمیت نسبی هر شاخص، رتبه بندی نهایی شاخص های موثر بر صادرات محصولات مبلمان چوبی انجام پذیرفت. نتایج نشان دادند که علی رغم یافته های بسیاری از محققین، شاخص های دانش و مدیریت، حمایت های دولت از تولید کنندگان داخلی و نوآوری در زمینه های مختلف فن آوری تولید، بسته بندی، طراحی محصول و غیره به ترتیب در الویت اهمیت قرار دارند. شاخص های نیروی انسانی، مزیت رقابت نسبی، اقتصادی (هزینه ای)، مواد اولیه و محصول نهایی، و محدودیت های محیطی که نشان دهنده عوامل غیرقابل کنترل هستند، به ترتیب در درجات بعدی اهمیت قرار دارند. بنابراین ملاحظه می گردد که دلایل عمده عدم توفیق در صادرات مبلمان چوبی و از دست دادن بازار های منطقه ای به نفع کشور هایی از قبیل چین و ترکیه ریشه در عواملی غیر از کمبود مواد اولیه و ساختار های تولید داشته و نتیجه گیری می شود که توجه بیشتر به استفاده از مدیران دانش محور، ارایه آموزش های کاربردی، حمایت جدی دولت از صادر کنندگان و تولید کنندگان داخلی و ضرورت نوآوری در زمینه های مختلف، بسیار ضروری می باشد. یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱

 

مطالعه شاخص های موثر بر صادرات محصولات مبلمان چوبی در کشور

میزان اهمیت شاخص های اصلی با روش دلفی تعیین و با در نظر گرفتن کلیه الزامات روش طیف لیکرت بدون اعمال و با اعمال ضرایب اهمیت نسبی هر شاخص، رتبه بندی نهایی شاخص های موثر بر صادرات محصولات مبلمان چوبی انجام پذیرفت. نتایج نشان دادند که علی رغم یافته های بسیاری از محققین، شاخص های دانش و مدیریت، حمایت های دولت از تولید کنندگان داخلی و نوآوری در زمینه های مختلف فن آوری تولید، بسته بندی، طراحی محصول و غیره به ترتیب در الویت اهمیت قرار دارند. شاخص های نیروی انسانی، مزیت رقابت نسبی، اقتصادی (هزینه ای)، مواد اولیه و محصول نهایی، و محدودیت های محیطی که نشان دهنده عوامل غیرقابل کنترل هستند، به ترتیب در درجات بعدی اهمیت قرار دارند. بنابراین ملاحظه می گردد که دلایل عمده عدم توفیق در صادرات مبلمان چوبی و از دست دادن بازار های منطقه ای به نفع کشور هایی از قبیل چین و ترکیه ریشه در عواملی غیر از کمبود مواد اولیه و ساختار های تولید داشته و نتیجه گیری می شود که توجه بیشتر به استفاده از مدیران دانش محور، ارایه آموزش های کاربردی، حمایت جدی دولت از صادر کنندگان و تولید کنندگان داخلی و ضرورت نوآوری در زمینه های مختلف، بسیار ضروری می باشد. یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱

 

مطالعه شاخص های موثر بر صادرات محصولات مبلمان چوبی در کشور

میزان اهمیت شاخص های اصلی با روش دلفی تعیین و با در نظر گرفتن کلیه الزامات روش طیف لیکرت بدون اعمال و با اعمال ضرایب اهمیت نسبی هر شاخص، رتبه بندی نهایی شاخص های موثر بر صادرات محصولات مبلمان چوبی انجام پذیرفت. نتایج نشان دادند که علی رغم یافته های بسیاری از محققین، شاخص های دانش و مدیریت، حمایت های دولت از تولید کنندگان داخلی و نوآوری در زمینه های مختلف فن آوری تولید، بسته بندی، طراحی محصول و غیره به ترتیب در الویت اهمیت قرار دارند. شاخص های نیروی انسانی، مزیت رقابت نسبی، اقتصادی (هزینه ای)، مواد اولیه و محصول نهایی، و محدودیت های محیطی که نشان دهنده عوامل غیرقابل کنترل هستند، به ترتیب در درجات بعدی اهمیت قرار دارند. بنابراین ملاحظه می گردد که دلایل عمده عدم توفیق در صادرات مبلمان چوبی و از دست دادن بازار های منطقه ای به نفع کشور هایی از قبیل چین و ترکیه ریشه در عواملی غیر از کمبود مواد اولیه و ساختار های تولید داشته و نتیجه گیری می شود که توجه بیشتر به استفاده از مدیران دانش محور، ارایه آموزش های کاربردی، حمایت جدی دولت از صادر کنندگان و تولید کنندگان داخلی و ضرورت نوآوری در زمینه های مختلف، بسیار ضروری می باشد. یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱

 

فهرست مقالات

هتل اسپیناس پلاس تهران
هتل اسپیناس پلاس تهران
هتل اسپیناس پلاس تهران
هتل اسپیناس پلاس تهران
هتل اسپیناس پلاس تهران
هتل اسپیناس پلاس تهران
هتل اسپیناس پلاس تهران
هتل اسپیناس پلاس تهران